31 May

Innovasjonstalen om Merkevaren Norge

Anita Krohn Traaseth under Innovasjonstalen i Oslo Rådhus. Foto: Tom Hansen

– Vi trenger økt innsikt i hva vår industri og vårt næringsliv kan lage, og hva som gjør at de blir valgt der ute, sa administrerende direktør i Innovasjon Norge, Anita Krohn Traaseth, i Innovasjonstalen.

Hun snakket om at vi må  bedre til å vise frem hva vi faktisk lager her til lands. At vi må øke bedriftenes evne til å vokse, fra pilotprosjekter til større produksjoner som kan levere til hele verden, fra Norge.

– Å videreutvikle en nasjonal merkevare betyr å ta fatt i det vi allerede er kjent for,  å skape noe mer basert på det vi gjør best. Det handler om å ta lederskap på områder som betyr mye – ja kanskje mer for andre enn for oss selv, sa Krohn Traaseth.

Her kan du lese hele Innovasjonstalen 2018 Merkevaren Norge 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

%d bloggere liker dette: